Tervetuloa evankelistan  sivulle. Tällä sivulla kerromme elämän tärkeimmästä asiasta, yhteydestä Jumalaan ja miten siihen on mahdollista päästä.  

Olet varmasti miettinyt onko  Jumala olemassa? voiko rukouksella parantaa? onko Raamattu Jumalan Sanaa? . Täältä voit saada vastauksia ja myös katsottuasi lyhyet videot, saat kuulla tämän ajan todistuksia miten Jeesuksen kohtaaminen on muuttanut monien elämän.

Mutta lue eteenpäin…

Raamatussa puhutaan uudestisyntymisestä ja kuinka tärkeä asia ja näkemisestä ja miten silmät avautuu uskoontulossa.

1 Mutta oli mies, fariseusten joukosta, nimeltä Nikodeemus, juutalaisten hallitusmiehiä.
2 Hän tuli Jeesuksen tykö yöllä ja sanoi hänelle: “Rabbi, me tiedämme, että sinun opettajaksi tulemisesi on Jumalasta, sillä ei kukaan voi tehdä niitä tunnustekoja, joita sinä teet, ellei Jumala ole hänen kanssansa.”
3 Jeesus vastasi ja sanoi hänelle: “Totisesti, totisesti minä sanon sinulle: joka ei synny uudesti, ylhäältä, se ei voi nähdä Jumalan valtakuntaa.”
4 Nikodeemus sanoi hänelle: “Kuinka voi ihminen vanhana syntyä? Eihän hän voi jälleen mennä äitinsä kohtuun ja syntyä?”
5 Jeesus vastasi: “Totisesti, totisesti minä sanon sinulle: jos joku ei synny vedestä ja Hengestä, ei hän voi päästä sisälle Jumalan valtakuntaan.
6 Mikä lihasta on syntynyt, on liha; ja mikä Hengestä on syntynyt, on henki.
7 Älä ihmettele, että minä sanoin sinulle: teidän täytyy syntyä uudesti, ylhäältä.

Tässä on keskeinen syy siihen miksi uskonasiat voi olla sinultakin salattu ja pidät asioita huuhaana. Mutta kun Jeesus avaa silmät, pääset todella ymmärtämään mistä on kysymys.

Pyydänkin tässä että rukoilet ns. syntisen rukouksen sydämessäsi ja saat kokea Jeesuksen armon ja puhtauden. Lue äänen; Jeesus, olen tehnyt syntiä sinua vastaan ja kapinoinut koko elämäni sinua vastaan. Tunnustan olevani syntinen ihminen ja tarvisen apua ja armoasia tässä ja nyt. Jeesus puhdista Pyhällä,  Golgatalla vuodatetulla verelläsi minut kokonaan ja anna anteeksi kaikki syntini, ota lapseksesi ja ohjaa oikealle tielle. Kiitos Jeesus armosta ja avaa silmäni näkemään totuus hengellisissä asioissa. Amen